blondehair.blogg.se

Yoga

Publicerad 2016-10-25 09:21:00 i Allmänt,

Sedan några veckor tillbaka har jag börjat yoga 10-15 minuter varje dag och jag märker redan stora skillnader på min rörlighet. Jag har inte gått på "yogaklass" på evigheter så när jag tränar hemma är jag riktigt kass med andningen men fokuserar på rörlgheten. Tanken är att jag och mamma ska börja gå på yogaklasser minst en gång i veckan (i deras gym där de har sin lägenhet). Än så länge har dock inte min tid hunnit med och jag tänker att det är bra att inte vara stel som ett kylskåp haha. Jag hoppas att min bror kan ta lite fräsiga yogabilder på mig på stranden i florida, tills dess får ni nöje er med googles bild. Brukar ni yoga?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela