blondehair.blogg.se

Vuxenpoäng delux

Publicerad 2016-10-27 08:56:00 i Allmänt, Inredning,

Förra veckan såg jag att vi hade en disktrasehållare i vår vinstplan på jobbet. Jag tänkte direkt att det är en så smart grej för att jag förtillfället hade min disktrasa på disbänken = sjukt ofräscht. Hintade det till pappa då jag aldrig sett en sådan innan o tänkte att även de kunde vara i behov av en haha. Igår fick jag iallafall ett sms av pappa att komma förbi hans kontor för att han hade en present till mig. När man blir glad för en grej till en disktrasa - då får man banne mig vuxenpoäng delux!



Disktrasan är helt ny, men melerad - jag lovar! haha

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2016-10-28 20:40:20

Smart grej 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-28 23:25:31

Tips, du skriver väldigt mycket DÅ.
Då tycker jag, då ska jag, då har jag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela