blondehair.blogg.se

Vegetariskt och pudelmys

Publicerad 2016-10-24 13:31:45 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag och äter lunch efter att ha varit i stallet och gjort storkok. Eftersom jag jobbade helgen så har jag kortvecka denna vecka och ledig måndag, skönt! Jag har dock en del todos att ta tag i mest i form av hushållsuppgifter. Min fina bästis Linda kommer senare under dagen hit och hänger, riktigt mysigt ska dte bli!
Igår efter jobb och stall åkte jag till mina föräldrar. Mamma hade lovat att göra en vegetarisk måltid så hon bjöd på en sötpotatis och kikärtsgryta med inidska kryddor och naanbröd till, mums det blev flera portioner! Bland det bästa att vara på besök hos mina föräldrar är att få gosa med Molly. Våran pudel som vi haft i 14år, så himla gosigt. Man blir särskilt känslosam eftersom hon är så gammal och man vet att tiden är begränsad.
 

Mammas goda vegogryta!

Mys med min lilla tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela