blondehair.blogg.se

Tips halsduk

Publicerad 2016-10-18 15:32:00 i Allmänt, Mode,

Acne Studios gör de mest magiska halsdukarna, jättestora och varma, helt perfekta. Min senaste, den gråa, köpte jag på NK Stockholm när jag och mamma var i huvudstaden för två veckor sedan. Den svarta köpte jag på NK Göteborg förförra vintern och förra hösten fick jag den blåa av mina föräldrar. Jag älskar basfärger då det funkar till allt då min stil är väldigt klassisk. Nackdelen är att de är rätt dyra, jag köpte min senaste för ca 1400kr tror jag och jag gissar att de andra kostade liknande. Men de är värda varenda krona, min svara har jag använt hur mycket so helst och den ser fortfarande ut att vara i nyskick. Rekommenderar dessa varmt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela