blondehair.blogg.se

Kaos kväll och sovmorgon

Publicerad 2016-10-21 16:18:28 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag i soffan och har på sex and the city i bakgrunden. Idag är det veckans lediga dag vilket var väldigt behövligt då gårdagens kvällspass var helt kaos. En kampanj som var tidsinställd fungerade inte och jag tror det var rekord med antal kunder på sidan samtidigt (i mina rum - folk som skrev till mig  samtidigt var det liksom 550 personer). Efter många om o men löste det sig iallafall. Så idag unnade jag mig en lite sovmorgon innan jag åkte till stallet. Riktigt höstigt väder men hade trots det en mysig uteritt. Därefter åkte jag direkt och storhandlade veckans matvaror. Lite pankare och rätt hungrig åkte jag hem och åt o städade. Om en liten stund tänkte jag gå ner till torget och hämta ut en klänning jag beställt. Ikväll kommer Emma hit för en myskväll, hon har inte sett min lägenhet ännu så det blir mysigt. En bra fredag helt enkelt!
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-10-22 07:38:48

Det är det bästa, när man har någon go serie på i bakgrunden. När jag lagar mat brukar jag ha igång "Vad blir det för mat?" så jag känner att jag är med i ett matlagningsprogram haha!

Svar: Ja visst är det, haha vad smart det ska jag testa :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela