blondehair.blogg.se

1 månad kvar

Publicerad 2016-10-20 08:06:00 i Allmänt, USA 2016,

Idag är det en månad till jag flyger till USA igen. Denna gången bär flyger till Florida för andra gången, dock är det inte andra gången jag besöker staterna direkt.. bästa landet. Min bror pluggar ju i LA, och han är tillsammans med en fantastiskt tjej på sin skola men hennes familj bor i Florida. Så min bror och J flyger för västkusten till östkusten och jag flyger, med två mellanlandningar, ner själv till värmen. Jag är så taggad. Det blir bara en vecka vi är där då det är den perioden min bror har lov, och det blir andra året i rad jag firar thanks giving och black friday på amerikansk mark. Eftersom jag inte haft någon semester alls i år är detta en perfekt höstmotivation. 
 


Miami 2014


Thanksgiving hos min faster i LA 2015
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela