blondehair.blogg.se

Snöslask igen

Publicerad 2016-03-06 15:24:53 i Allmänt,

Hej söndag!
Gårdagen slutade ändå med att min farmor o farfar kom på middag, trevlig. Dagen på stan med mamma var riktigt trevlig, jag fick med mig en väldigt trevlig grej från Mulberry.. ni får veta mer i veckan ;) Idag spenderade jag hela förmiddagen i stallet. Red och fixade allt + gjorde stallarbetet för ytterliggare en häst i stallet. Nathalie har varit här i några timmar och ätit lunch och hängt, riktigt mysigt. Nu ska jag fortsätta se på senaste avsnittet av Kardashian innan det blir mellanmål framför Kate plus 8. En mamma som fick tvillingar och sedan sexlingar, jättesöta barn haha som nu är typ 10år. Sett lite avsnitt från serien sporaliskt under åren så det är rätt underhållande. Ikväll ska vi Facetimea med brorsan annars blir det en väldigt lugn dag. Välbehövligt, jag måste dock fixa lite tävlingar inför lördag då jag ska ha lite vänner här på middag. 
Tillbaka till min favvoserie all time high, Keeping up with the Kardashians!
 
Inne i en Dash store i New York 2014.
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2016-03-06 18:24:09

Så fin du är på bilden! Du borde visa ditt fina leende oftare på bild :)

Svar: Hihi. tack vad glad jag blir :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela