blondehair.blogg.se

Riktigt bra dag

Publicerad 2016-03-11 21:43:15 i Allmänt,

Hej mina vänenr!
Nu sitter jag o mamma o ser på Let´s Dance med en snarkande pappa och hund i soffan bredvid haha. Min dag har faktiskt varit riktigt bra. Solen har strålat och jag har varit allmänt glad. Jag hade hälsotid en timma idag vilket var så härligt. Sedan lyckades jag få in en klipptid på lunchen - ca 25cm kortare men otroligt mycket fräschare och nöjdare iallafall. Dock känns det som jag inte har något hår kvar alls. Jag åkte sedan till stallet en stund och fixade allt. Nu på kvällen har det bara blivit lite mys och  nujag måste fixa lite inför min födelsedag imorgon. Juste, vet ni. Jag tog spontant 2 godisar idag, har inte ätit det på flera år, tycker det inte ens är gott längre men bara för att jag kan. Mamma blev superglad haha.
 
Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela