blondehair.blogg.se

Pigg ponny och fin helg

Publicerad 2016-03-13 15:21:45 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag och redigerar lite bilder från gårdagen och dagens pay and jump. Karro, jag och mamma var ett ypperligt team idag och på mindre än två timmar hade vi hunnit fixa allting samt att jag hann hoppa en clearround. Gårdagen var riktig mysig och jag hade en av mina bättre födelsedagar i mitt liv kan jag lätt säga. Idag har jag dessutom fått flera mycket lovande business mail - taggad på livet. Om några timmar ska jag och mina föräldrar ut och äta. Vi har ännu inte bestämt vart vi ska men det blir nog bra. Innan dess ska ett mellanmål i magen och jag ska förbereda massa blogginlägg inför kommande vecka. Hinner jag ska jag även se ett avsnitt Kardashian men det är väl tveksamt.

Hörs sen!
Min sessi, utvärdering av dagens ritt kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela