blondehair.blogg.se

Molly 14 år

Publicerad 2016-03-22 17:51:00 i Allmänt,

Inte nog med att jag har ägt Nobless i 7 år idag, vår lilla underbara pudel Molly fyller hela 14 år idag. En liten rädd, brun dvärgpudel föddes den 22 mars 2002 i Norge, mellan Olso och Gardemoen. Mina föräldrar åkte och köpte henne i juni 2002 och både jag o min bror blev så chockade då dom inte hade sagt något. Vilken lycka iallafall, ett smart knep utav dom. Molly är ju som sagt 14 år nu och därav är ju sanningen att hon tyvärr är inne på sista versen. Det känns så himla hemskt att tänka på det med tanke på att jag haft henne i 2/3 utav mitt liv. Jag är uppvuxen med denna lilla tjej. Hon är dock fortfarande rätt pigg och varje dag jag kommer från stallet skäller hon konstant tills hon får en ridstrumpa att springa och gömma. Molly har nog väckt alla grannar under alla tidiga morgonpromenader när hon skällt, hon morrar om man rör henne när hon ligger på ens kudde. Men det väger upp det alla dagar i veckan, för hon är alldeles uuunderbar. Fina lilla tjej <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela