blondehair.blogg.se

Mina helgplaner

Publicerad 2016-03-05 10:06:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Detta är ett tidsinställt inlägg, just nu befinner jag mig i stallet om min tidsplan hittills har följts. Gårdagskvällen spenderade jag med Karro. Jag hämtade upp henne på vägen från jobbet, plockade upp ett paket och sedan åkte vi en sväng till stallet. Vi fixade allt och sedan busade vi lite med Nobless i paddocken innan vi åkte hem och åt och umgicks, myskväll med andra ord. Idag ska jag rida ut med min lilla ponny. Sedan ska jag och mamma in till stan, vi ska luncha och sedan kolla in NKs utbud, både kläder, väskor, smink och inredning. Lär ta ett tag. Egentligen skulle min farmor o farfar komma på middag, men min snart 92-åriga farfar hade blivit inringd på lite jobb haha (han är präst). Still going strong med andra ord. Jag har lite att fixa med hemma sedan och ska även planera inför min födelsedagsmiddag med vänner nästa lördag. Söndag kommer att börja i stallet och sen ska jag träffa Nathalie och om jag hinner ska jag även på unit-möte.
 
Vi hörs under helgens gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela