blondehair.blogg.se

Lillelördag

Publicerad 2016-03-09 14:52:00 i Allmänt,

Idag är det lillelördag och vad passar då bättre än att jag rekommenderar ytterliggare en podcast favorit. Nämligen Lillelördag med Ann Söderlund & Anitha Schulman. Jag är ständigt på jakt efter nya guldkorn då jag ofta lyssnar på flera podcasts per dag. Denna hittade jag förra veckan och har hunnit beta igenom många avsnitt och fler ska det bli. En podcast med skönt snack om allt mellan himmel och jord. Ganska humoristisk också, när jag satt i chatten förra veckan på kontoret fick jag frågan av en kollega varför jag stundtals satt och skratta för mig själv. Lillelördag var svaret till det haha. Ni hittar den i en podcast app, så ladda ner den direkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela