blondehair.blogg.se

Lean bar - utvärdering

Publicerad 2016-03-11 17:53:00 i Allmänt, Mat/Recept,

När jag var och köpte hästmat förra veckan sålde dom konstigt nog proteinbars också. Det var en Leanbar som jag aldrig smakat tidigare, den ända smaken som fanns var cookies & cream vilket jag givetvis var tvungen att smaka. Själva smaken var ganska god, den smakar cookies & cream. Dock var själva konsistensen tuggumiaktig och inte alls så hård som jag vill att den ska vara. Dessutom så fanns det inga bitar i och den var sådär perfekt rektangulär vilket gjorde att jag fick en konstgjordkänsla (trots att smaken inte var super konstgjord). Jag ger den betyget 3/5, konsistensen drar ner den, en okej bar men som jag nog inte kommer köpa igen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela