blondehair.blogg.se

Jobb hemifrån och vårväder

Publicerad 2016-03-15 14:45:00 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag jobbpass hemifrån, nämligen 14-17 samt 18-22. Så just nu sitter jag inne på min första arbetstimma. Ibland är det skönare att jobba hemifrån, på kvällarna får man ju ob så man jobbar lite mindre än på kontoret men får samma betalt, perfekt. Min dag har varit väldigt bra hittills. Den började med en timmas sovmorgon innan jag åkte ut till stallet. Red ut i strålande solsken på en superpigg ponny, mer än härligt. Därefter har pudeln fått två promenader, jag har skickat viktiga meddelanden, betalt räkningar, målat naglarna, lagt upp lite fler blocket-annonser, gjort lunchlåda inför morgondagen m.m. Med andra ord har jag fått gjort massor på min to-do list som jag annars får sitta med sent på kvällstid. Ikväll kommer en mäklare hit och ska värdera huset igen, spännande. Nu tänkte jag förbereda lite tidsinställda inlägg innan det blir mellistime. Givetvis medan jag jobbar parallellt. Ibland är livet riktigt on top!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela