blondehair.blogg.se

Grym födelsedag hittills

Publicerad 2016-03-12 15:48:36 i Allmänt,

Hej mina vänner!
En så länge har jag haft en jättebra födelsedag. Fick en galen present av mina föräldrar som jag tappade hakan av samt grymma George Jensen grejer. Jag och mamma åkte till stallet där ponnyn var jättefin och glad. Därefter åkte vi och handlade lite och gjorde lite ärenden. Sedan vi kom hem vid 14-tiden har jag ätit lunch och gjort ett mejl-marathon med massor utav jobb. Jätteskönt att få det fixat. Nu ska jag fixa massa fin frukt inför ikväll och sedan äta mellis tänkte jag. Vi blir inte alls många ikväll då det blivit lite avhopp men det kommer bli jättemysigt ändå, Karro som kommer senare sover över också så det blir kul. Dags att skära frukt, jag kommer visa bilder på maten, lite presenter, outfit osv. senare. Men det är inte fotograferat ännu.

Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela