blondehair.blogg.se

Det är mars

Publicerad 2016-03-01 14:12:00 i Allmänt,

Äntligen är det första mars, som jag längtat. Januari och februari är gråa månader som jag mest tycker är tråkiga, februari var dock en bra månad i år och i slutet när vårsolen tittade fram har jag fått mycket motivation till livet. Tänkte iallafall lista de sakerna jag ser fram emot under denna kommande månad;
 
12 mars - Jag fyller 22år. Själva födelsedagen ska jag fira in med vänner. Dessutom ska jag unna mig en Mulberry väska i present till mig själv.
 
13 mars - Nobless o jag ska starta en Pay and Jump på grannstallet, samt att jag o mina föräldrar ska ut och äta för att fira min födelsedag.
 
19 mars - Career Conferense med Mary Kay, så taggad.
 
20 mars(?) - En fotograf ska göra photoshoot med Nobless och mig. 
 
22 mars - Jag har ägt Nobless i 7 år samt att Molly fyller 14år.
 
26 mars - Då är det påskafton, mysigt.
 
28 mars - Göteborg Horse Show med världscupfinalen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela