blondehair.blogg.se

Datum bokat

Publicerad 2016-03-03 17:29:00 i Allmänt, Ätstörning,

Jag är så glad. under gårdagens psykologsamtal bokade vi ett utskrivningdatum på östra - nämligen 31 mars. Jag är himla taggad. Absolut, jag har fortfarande endel starka tankar, men jag kan hantera dom och gå emot dom. Jag blir längre inte triggad av ätstörda människor eller när folk på jobbet snackar dieter m.m. Alla människor är olika och jag har insett att min kropp (liksom alla kroppar) behöver näring. Alla är unika och har olika behov och förutsättningar. Jag har livsglädje och har så mycket grejer att se fram emot i framtiden.
Jag är motiverad, förväntansfull och taggad på livet igen. Äntligen, som jag längtat!
 
I´m getting free

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2016-03-04 20:12:37

Blir så glad att läsa denna text, att du kommit så långt. Oerhört starkt.
Fortsätt kämpa enda in i mål och var rädd om dig 💎 Kram

Svar: Tusen tack, kämpa du också. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela