blondehair.blogg.se

Alpro go on yoghurt

Publicerad 2016-03-20 09:56:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Härom veckan när mamma var och handlade hade hon köpt mig en soya yoghurt med extra protein i smaken passionsfrukt vilket jag blev väldigt glad för. Konsistensen var tjockare än vanlig yoghurt vilket var ett himla plus. Mitt i hela yoghurten var en gul, flytande passionsfrukts "sylt". Det gjorde mig väldigt förvånad men samtidigt glad då det var något oväntat och annorlunda. Den smakar verkligen passionsfrukt vilket jag tycker är gott. Dock var den för söt för min smak och därför ger jag den 3,5/5 i betyg. Yoghurten finns i vinbär också, jag är sugen på att testa den också för jag kan tänka mig att den inte kommer vara riktigt lika söt. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-05-14 18:23:36

Den är SÅ god. Kan verkligen rekommendera den stora naturella burken go on, med färsk frukt och bär på blir det supergott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela