blondehair.blogg.se

5 visste ni om... min familj

Publicerad 2016-03-08 17:52:00 i Allmänt,

*  Vi hade i många år ett riktigt spjut hemma från Friidrotts vm- 95 som pappa fick i samband med något jobb eftersom det arrangerades här i Göteborg. Det var megalångt och vi använde det någon gång när min bror hade något "friidrottskalas".
 
* Det skiljer bara ett skolår mellan mig och min lillebror, jag är född mars 1994 och han september 1995.
 
* Min mamma har jobbat på samma företag i över 25 år och det skulle itne förvåna mig om hon blir kvar där tills pensionen om typ 20 år..
 
* Vår lilla pudel Molly köpte mina föräldrar i Norge när hon bara var 8 veckor, om två veckor fyller hon 14 år, galet vad åren går.
 
* Min bror heter Daniel men har i alla år kallats för Didde. Eftersom jag var så liten när han föddes kunde jag inte uttala hans namn rätt, sedan har Didde hängt i under hela skol- och fotbollsåren. Några kallar han också för det i usa faktiskt, där har han dock blivit Danny, vilket inte är han!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela