blondehair.blogg.se

5 saker jag är nöjd över..

Publicerad 2016-03-05 17:28:00 i Allmänt,

Jag är väldigt bra på att klanka ner på min kropp istället för att uppskatta det fina med den. Ju mindre plats mina ätstörda tankar är desto mindre självkritisk blir jag dock vilket är otroligt skönt. Men i detta janteland får man inte berömma sig själv, för man vill ju inte uppfattas som att man tror att man är något..
Därför tänkte jag lista 5 saker som jag är nöjd med gällande mitt utseende, och det bör alla göra!
 
- Mina ögonfransar, jag får ofta beröm för att jag har långa och fina fransar.
 
- Mina långa ben. Benen är det jag har mest komplex för men också stundtals kan tycka är snygga. 
 
- Mitt långa blonda hår. Jag hade aldrig vågat färga mtit hår brunt, supersnygg men skulle ångrat mig direkt.
 
- Min längd, att vara 183cm lång är inget jag skäms över trots att jag jämt får kommentarer för min längd.
 
- Mina blå ögon, så snyggt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela