blondehair.blogg.se

3 saker - lista

Publicerad 2016-03-11 14:55:00 i Allmänt,

3 saker jag ser fram emot
- Kommande helg
- Career conference med Mary Kay gänget
- Göteborgs Horse Show
 
3 saker jag gillar
- Sminkjobb
- Vara i stallet
- Kvarg
 
3 saker jag inte gillar
- När jag fryser
- Blöt mark när solen skiner
- Att se dåligt
 
3 saker jag vill
- Lyckas som makeupartist
- Åka till USA massor med fler gånger
- Köpa en lägenhet
 
3 saker jag borde göra
- Planera inför morgondagen
- Måla mina naglar
- Maila fotografer
 
3 saker jag kan 
- Köra bil
- Planera
- Ta hand om min häst
 
3 saker jag inte kan
- Stå på händer
- Säga nej
- Se utan linser
 
3 saker jag pratar ofta om 
- Lotter haha (jobbar på ett lotteri)
- Shopping
- Åsikter
 
3 saker jag önskar mig
- En skål från George Jensen
 - Filippa K kjol
- YSL skugga
 
3 saker jag blir lugn av
- Kontroll
- Rida
- Podcasts
 
3 saker som stressar mig
- Oordning
- Tid
- Lägenhetspriser
 
3 saker jag ska göra i helgen
- Fira min födelsedag med vänner
- Äta ute med mamma & pappa
- Hoppa pay&jump med Nobless
 
3 saker jag gjort i veckan
- Jobbat
- Ridit 
- Kört bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela