blondehair.blogg.se

Tropisk dröm

Publicerad 2016-01-04 18:01:16 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

Mitt sockersug har under min anorexi försvunnit helt och kakor osv. är inget jag tycker är gott längre vilket inte har med ångest att göra utan jag tycker det helt ärligt är för sött. Det är heller inget jag vill få upp igen, men kroppen behöver ju givetvis socker och fruktsocker är inte alls lika sött och så mycket godare. Mango och passionsfrukt har däremot varit två riktiga fearfoods frukt (jag nämnde ju passionsfrukt för några dagar sedan). Men idag toppade jag mitt paket keso med hallon, passionsfrukt och mango. En tropisk dröm och smaklökarna dansade hula hula ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2016-01-04 18:57:46

Så gott! Mango & hallon, BIG LOVE

Svar: Ja visst är det, MUMS :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela