blondehair.blogg.se

Tisdag morgon

Publicerad 2016-01-19 08:12:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter frukost och håller på att sitta i telefonkö hos Postnord. Hade ett väldigt otrevligt samtal från dom igår så hoppas på ett bättre idag. Jag har lite sovmorgon idag för att jag ska befinna mig hos tandläkaren 8.45. Vi ska fortsätta där vi slutade i fredags helt enkelt. Snart ska jag ut i snöryran och efter tandis ska jag spendera de ljusa timmarna på kontoret, igår hade vi galet mycket att göra och det lär inte vara mindre idag. Min gårdag var verkligen som en berg- och dalbana. Höga toppar, djupa dalar och väldigt snabba svängningar. Jag hoppar att denna tisdag blir jämnare. Kommer att spendera kvällen med en promenad o en podcast tillsammans med min favorit-ponny. Hon var så himla fin igår i slutet av vårt dressyrpass så jag är fortfarande alldeles glad för det. Men med det att se fram emot och en sovmorgon att börja dagen med känns det lovande. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela