blondehair.blogg.se

Riktigt bra torsdag

Publicerad 2016-01-14 22:08:00 i Allmänt,

Godkväll,
Jag och hunden sitter ensamma i soffan och slösurfar lite och har tvn på i bakgruden. Min torsdag har varit riktigt bra. Började dagen på jobbet som vanligt. Det flöt på bra med först ett bingomöte, sedan hann jag ta något samtal innan chefen ville att jag skulle hoppa in på registreringen då en var sjuk där. Det var längesen jag var där men det är som att cykla, det sitter i benmärgen. Jag tror faktiskt att jag är den enda på hela kundcenter som är utbildad på alla de tre avdelningarna som kundcenter består utav. Inte illa, det berömmet ger jag mig själv! Under lunchen hade jag också en liten kort "contouring session" med en kollega och sålde även ett Mary Kay läppstift, riktigt kul! Mina sjukhus-dagar är nu bytta till torsdagar så åkte från jobbet redan 14 för vägning och samtal. Hade en jättbra stund där och imorgon kommer ett inlägg med lite mer specifikt angående min anorexi-situation förtillfället. Därefter åkte jag raka vägen till stallet. Trots att det var minus 8 grader och jag hade hundra lager kläder på mig och frös ändå halvt ihjäl så var det riktigt bra timmar i stallet. Red ett riktigt trevligt ridpass på Nobless idag, mycket grundjobb med halter och ryggningar men även lite slutor, förvänd galopp m.m. 
Vid halv 11 kommer pappa hem från sin fotbollsträning, då tänkte jag äta kvällsmat så att jag får lite sällskap, och yatzy motstånd såklart haha. Imorgon har jag sovmorgon för ska till tandläkaren innan jovvet så kommer komma dit lite senare. 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela