blondehair.blogg.se

Proteinbars från staterna

Publicerad 2016-01-05 17:02:45 i Allmänt, Mat/Recept,

Nu har min bror åkt tillbaka till staterna igen, han sitter på planet atm och jag är inte det minsta avundsjuk på flygresan. Innan han åkte till Sverige köpte han iallafall ett par proteinbars till mig då han hade massa mat-poäng som frös inne nu till denna terminen. 
De hette iallafall PowerBar och var i smaken mintcoklad. Jag åt den första idag som mellis iallafall. Jag stoppade den i kylen innan och då försvann crunchen som det stod att det skulle finnas vilket var bra då jag inte vill att proteinbars ska ha det. Den var heller inte söt alls vilket jag tycker var väldigt bra. När jag var över där i höstas testade jag flera proteinbars från amerikanska märken. Jämför jag denna med de andra jag smakat är denna än av de bättre från usa och den får betyget 4/5.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela