blondehair.blogg.se

Opportunity

Publicerad 2016-01-01 14:34:00 i Allmänt,

Första dagen på året är här och jag är mer än taggad. Jag hade ett dokument på min dator med målen jag satte upp inför 2015 och jag hade uppfyllt de allra flesta. Personligen tycker jag mål känns bättre än löften och på min mållista för detta kommande år skriver jag upp allt ifrån häst, bli fri från anorexi, ekonomi och resor. Jag älskar att ha struktur och planerat. Skriver jag ner mina mål eller to dos blir de mer konkreta och jag blir jättemotiverad att ta tag i dem med en gång. 
Min nyårsdag börjar lugnt och har bara hästen som plan. Jag har hittills städat lite, tvättat sminkborstar och kläder, bäddat rent samt plockat ner mina avdentsljusstakar m.m. Nu är det nytt år med nya möjligheter. Jag vill ha en helt fräsch start och börja året på allra bästa sätt. Imorgon är jag igång och jobbar igen och bollen är i rullning. 
 
Let´s write the best book ever!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela