blondehair.blogg.se

Minus 18 grader

Publicerad 2016-01-17 13:38:02 i Allmänt, Hästar,

Imorse vaknade jag och kikade på telefonen, minus 18 grader stod det. Sådär mysigt haha. Åt frukost och klädde sedan på mig hundra lager kläder innan jag begav mig till stallet. Jag och Nobless fick sällskap av Jessica och Sol ute i hagen. Underlaget var grymt och med tanke på att det var såpass kallt blev det ju inga styltor heller. Mestadels skötte sig N superbra. Det var iallafall jättekul och jag var faktiskt supervarm efter passet, konstigt nog. Om ett par timmar kommer Karro hit och umgås vilket ska bli mysigt. Perfekt uppladdning inför ytterliggare en arbetsvecka. 
 
 
Vinterjacka, dunväst, termobyxor och tusen lager där till haha. Mer bilder kommer i veckan, sista delen från förra helgens bus kommer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela