blondehair.blogg.se

Mango order

Publicerad 2016-01-23 09:54:00 i Allmänt, Mode, Shopping,

Efter sjukt mycket strul med leverensen lyckades jag hämta ut mitt paket från Postnords central 5 minuter innan stänging i torsdags. Jag hade gjort en order från Mangos rea. En beige läderjacka samt en svart enkel klänning. Båda plaggen var i storlek S, jackan stog att det var amerikanska XS och med en kropp på 183cm och långa armar måste jag medge att den var lite för kort. Jag hade en liknande klänning från Mango som jag fyndade förra året på vinterrean som är perfekt bas-vardagsklänning men som hade blivit sliten. Då passade det bra med en ny fräsch. Eftersom jag inte orkar skicka tillbaka jackan till Spanien och inte tror den går att byta i butik behåller jag den och hoppas den blir bra till våren trots allt.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2016-01-30 09:55:14

Du kanske kan vika upp ärmarna så de blir trekvart istället?

Svar: det var ett smart tips, men skickade faktiskt tillbaka jackan!
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela