blondehair.blogg.se

Love what you do

Publicerad 2016-01-05 14:47:00 i Allmänt, Makeupartist,

Make your passion be your paycheck!
 
Det är ett citat som jag verkligen försöker leva upp till. Förra året tog jag min makeupartist diplomering och sedan jag varit liten har jag alltid velat driva eget företag. Jag älskar mode, smink m.m och att få driva eget inom den genren är drömmen. Att driva eget har alltid lockat mig för då kan jobba hårt och tjänar förhoppningsvis därefter. När jag sminkar folk springer tiden iväg, jag har superkul och har ingen som helst ångest. Jag vill kunna leva på detta och är så glad att jag vid 21års ålder vet vad jag brinner för, vad jag vill göra och att jag är utbildad inom det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela