blondehair.blogg.se

Lördag

Publicerad 2016-01-02 08:35:50 i Allmänt,

Godmorgon lördag!
Jag sitter och äter en stor skål vanilj kvarg med müsli och bär till frukost just nu, mums. Så fort frukosten är uppäten ska jag och mamma åka till stallet. Utertt står på schemat hela helgen då det är en akademisk-kurs i stallet och manegen är uppbokad. Det kommer med andra ord vara full fart i stallet nu på morgenen. Kanske hänger kameran även med, beroende på vad min fotograf säger. Resterande dag kommer att gå åt till jobb, jobbar i chatten idag 12.30-21.30. Igårkväll hade vi en jättemysig familjekväll och spelade spel och såg på gamla filmer, det är verkligen jättekul.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2016-01-02 17:35:33

Åh så gott det lät med din frukost! För mig är frukosten bästa måltiden på hela dagen hihi och den jag ser fram emot mest av allt nästan! :) Vad härligt med en heldag i stallet också. Tror det är en bra sysselsättning då många finner sitt inre lugn där. Red lite jag med för ett par år sedan och saknar det faktiskt så kanske att man ska ta upp det igen hihi? Mysigt med en familjekväll igår också. Kvalitetstid med familjen är guld värt verkligen. Kramar <3

Svar: ja frukosten är så god, helt klart bästa målet :D stallet är verkligen en fristad och hästar så härliga. Tycker verkligen du ska ta upp ridningen om du har möjlighet med det :) kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela