blondehair.blogg.se

Köttfärsbiffar

Publicerad 2016-01-08 10:05:00 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

Köttfärs är något jag har extremt svårt att äta faktiskt och äter det väldigt sällan. Jag gillar heller inte hemmagjord köttfärssås, och tycker tacos är godare med kyckling så därför är det ytterliggare en anledning varför jag inte äter det. Men köttfärsbiffar tycker jag är gott så igår gjorde mamma några som jag åt med klyftpotatis (åt mer än vad bilden visar, men det fick inte plats i mitt mönster haha). Min behandlare gav mig en utmaningslapp där man skulle skatta ångesten före man ätit grejen och efter. Jag hade mindre ångest efter än före, vilket var väldigt skönt och ytterliggare ett bevis på att det är min hjärna som gör en större deal utav saken en vad den är.
Eat it and beat it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela