blondehair.blogg.se

Kaoskväll-akuten

Publicerad 2016-01-25 07:44:28 i Allmänt,

Godmorgon mina vänner!
Min gårdags kväll var däremot inte så god. Som ni säkert har noterat på alla mina matbilder finns det morötter i penga-form. Igår under middagen satte jag en av dessa i halsen. Gjorde helt galet ont och efter att försökt alla olika metoder för att få upp den och det efter fortfarande fortfarande gjorde helt sjukt ont och det strålade ner mot bröstet fick vi efter råd från sjukvårdsupplysningen åka upp till Sahlgrenska akuten.Jag och mamma åkte taxi fram och tillbaka och efter att halsen blivit undersökt och jag fått smärtstillande och muskelavslappnande kunde dom konstatera att biten var borta men att jag skulle ha ont 2-3 dagar till. Smärtan idag är bättre men ibland gör det fortfarande väldigt rätt så ont så jag är sådär taggad på att jobba och prata med kunder konstant. Men det finns inte en chans att jag sjukskriver mig för att ha satt en morotsbit i halsen. Någon måtta få det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela