blondehair.blogg.se

Innocent utvärdering

Publicerad 2016-01-28 16:45:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Jag är verkligen ingen smoothie-människa för jag tycker inte om för rinniga drycker (haha alla drycker är ju rinniga..).  Men det har ju varit så mycket reklam för innocents-smoothies där äldre kan virka små mössor till så går det till gott ändamål. Dessa smoothies är ju 100% frukt så det är bra. Jag drack smaken: blackberries, strawberries & blackcurrants. Den var inte för söt, men jag tyckte smaken var lite stark och jag tycker ju som sagt det är för löst. Den får betyget 3/5 men jag kommer nog inte köpa den igen. Gillar man däremot smoothies så är nog denna perfekt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2016-01-29 14:42:29

Åh, älskar Innocent! Både deras smoothies & juicer.

Svar: Åh, vilken är din favorit? :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela