blondehair.blogg.se

Helgens planer

Publicerad 2016-01-30 14:49:19 i Allmänt,

God eftermiddag!
Just nu sitter jag o jobbar i chatten, 5 dagars jobb i rad är ju inte riktigt tillräckligt. Haha, nej men idag jobbar jag bara 14-16 så det är jätteskönt. Spenderade förmiddagen i stallet och red ut på min lilla ponny. Hon var superpigg idag och taktade och var allmänt rolig att rida min lilla prinsessa. Efter jobbet ska jag hem till Karro, tanken är att sedan köpa sushi o äta det hos henne. Lyx när man har vänner som bor i stan. Hos mig har jag närmare till en kohage än en affär.. Gårdagenskvällen bestod också av kompishäng då bästis kom hit och åt tacos, supermysigt. Imorgon kommer min moster och min yngsta kusin (11-12 år tror jag) hit och följer med mig och mamma till stallet. Min kusin har ridit i några år så hon ska få rida Nobless. Eventuellt ska jag på Mary Kay möte på kvällen imorgon också så min helg är späckad som vanligt. Har hunnit fota endel idag och har ett par till fotogrejer planerade så jag förbereder massa roliga blogginlägg.
 
Jag jobbar hårt för att nå mina drömmar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela