blondehair.blogg.se

Grattis Pappa

Publicerad 2016-01-27 10:12:00 i Allmänt,

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min pappa 49 hela år, HURRA HURRA HURRA!
 
Min pappa är så otroligt snäll och jag och han tänker väldigt logiskt precis som jag och jag älskar att ha konversationer med honom. Karriärsmässigt är pappa min största förebild. Han har jobbat och utvecklat och har en högt uppsatt position vilket jag tycker är otroligt drivande. Pappa är alltid positiv och glad o han har extremt lätt att komma in i samtal och göra sig omtyckt.
 
Stort grattis pappa, jag älskar dig <3
 
Pappsen och jag i Vegas i höstas <3 

Kommentarer

Postat av: Nike - inredning, trender och DIY

Publicerad 2016-01-27 11:11:43

Fin du är! Hoppas att firandet blev lyckat :)

Svar: Tack :) ja han och mamma var ute o åt medan jag var i stallet o dom hade haft det trevligt :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela