blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2016-01-20 07:40:27 i Allmänt,

Hejsan!
Ytterliggare ett frukostinlägg som består av min favoritkombo, kvarg, müsli och bär. Så himla gott, mums! Gårdagens snökaos blev värre än vad jag väntade mig. Min tandläkaren hann inte in och det tog en evighet för mig att köra till jobbet. Hela Göteborg var ett stort kaos. Väl på jobbet låg internet nere halva dagen så efter lunch var det så mycket att göra att jag knapp hann andas. Eftersom det var sådans snökaos kunde inte tjejen som jobbar i stallet åka ut, vilket gjorde att jag som hade rödservice fick åka ut till stallet direkt efter jobbet för att fixa allt och sedan pulsa i den halvmeter djupa snön med ponnyn. Men det är helt galet fint ute. Kom inte hem från stallet förrän vid 20-tiden så då blev det en sen middag. Nu måste jag äta upp det sista innan jag verkligen måste åka, det lär la längre tid idag än vanligt. Stallet står som vanligt på schemat därefter och jag önskar mig än en gång ett dygn med fler timmar. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela