blondehair.blogg.se

Godkväll

Publicerad 2016-01-16 18:27:58 i Allmänt,

Hejsan,
Min lördag började med 5h jobb, som jag skrev på min snapchat en 5 dagars arbetsvecka är för veklingar ;) efter det åkte jag o mamma förbi bonden o köpte hö, idag slog vi rekord o fick in 9 höbalar i bilen, tur att vi har en kombi. Ponnyn fick ett dressyrpass i manegen. Ett medelmått pass men imorgon ska vi ut o busa i snön. Nu ska jag tvätta lite sminkborstar, putsa lite skor osv innan det är dags att göra middag. Sminkningen jag skulle göra imorgon blev framflyttad en vecka så imorgon är jag helt ledig. Ska försöka boka in lite kompistid då, mys! Ikväll blir det hemmachill för hela slanten, är så trött. Ska se ikapp kardashian och FaceTimea med brorsan. Perfekt ansträngning. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela