blondehair.blogg.se

Flytta hemifrån

Publicerad 2016-01-06 14:46:00 i Allmänt, Inredning,

Planen är att jag ska flytta hemifrån till hösten/vintern. Mina föräldrar ska köpa en lägenhet, som jag hyr. Perfekt i dagens läge då bostadspriserna i storstäderna är galna. Jag är helt säker på vilken typ av inredning jag vill ha och jag vill ha finare/dyrare prydnadsskålar, handdukar m.m och sedan köpa billigare mattallrikar/bestick/glas osv. på IKEA. Med tanke på att det kommer vara tillräckligt med utgifter då diskuterade jag och mamma o hon tyckte det var bra att jag köpte något finare för ca 1000kr/månaden inredningsmässigt så att när jag sedan ska flytta in har jag de billigare köpen från IKEA kvar. Väldigt smart iallafall och jag ska börja med det från januarilönen. 
Inredningsmässigt tänker jag mycket från George Jensen, men sedan har Alessi snygga saker också. Missoni och Lexington textiler.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela