blondehair.blogg.se

Fiskburgare

Publicerad 2016-01-27 14:43:00 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

I söndags gjorde vi fiskburgare efter ett recept min pappa googlat fram som han tyckte lät gott. Det var en av dessa fina morotsbitar som fick mig att spendera hela kvällen på akuten.. kul. Burgarna var iallafall lätta att laga, vi bara mixade torsk, ägg, citron, persilja, vitpeppar och salt. Mamma blandade ut dem och körde dem i ugnen. Till det la vi de på surdegsbröd som vi rostat i ugnen med vitlök. Det var iallafall ganska så gott, kunde varit mer smak i burgarna. En utmaning var att jag varken vägde burgarna eller brödet. Annars väger jag alltid protein och kolhydratkällan men inte grönsaker/sås/dricka. Jag tog också den burgaren som såg ut att vara mest medel, inte den minsta och inte den största. Helt normalt med andra ord. 
 
 
 
Dom ser totalt vidriga ut här haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela