blondehair.blogg.se

En blogglista

Publicerad 2016-01-09 09:39:00 i Allmänt,

Vadbehöver du mest just nu? Vår och värme
Höger eller vänsterhänt:
 Höger
Piercingar:
 Inget annat än i öronen
Tatueringar
: Nepp
Längd
: 183cm
Skostorlek:
 40 brukar passa perfekt
Fräknar: Nej det har jag inte..
Vad dricker du? Kokosmjölk
Något i kylskåpet du inte tycker om? Smör och ost, som ni redan vet haha
Vilken parfym använder du?
 Min favorit är Dolce & Gabbanas The One
Vad gör du just nu? Äter lunch o ska strax åka till stallet (skrivs på fredagen)
Vad är du rädd för?
 Människor
Vad gör dig ledsen? Att anorexi är ett sånt helvete att bli fri ifrån
När grät du sist?
 I måndags..
Vad är du allergisk mot?
 Laktos
Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck? Hellström får jag väl säga
Kan du sjunga?
 Jag är tyvärr totalt tondöv
Land du vill besöka?
 Dubai

Favorit
Artist: Älskar Molly Sandéns ballader
Låt: Haha frosts Let it Go är fantastisk
Bok
: Läser bara modemagasin..
Film: Är ingen filmmänniska, men Helens Små Underverk är bra
Sak att göra:
 Shoppa o rida, love it
Mat: Sallader, kycklig, kvarg och proteinbars
Dryck:
 Gillar inte att dricka över huvudtaget..
Godis: Äter inte godis, men ferraribilar jag jag alltid gillat.

Klädesplagg
: Min trenchcoat från Gant ligger högt upp
Serie: Kardashians
Djur: Hund och häst
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela