blondehair.blogg.se

Dubbel eyeliner

Publicerad 2016-01-24 14:54:00 i Allmänt, Makeupartist,

Just nu är jag iväg och gör en tfp sminkning. Tfp = time for print, fotograf, mua och modell lägger alla ner sin tid och får bilder till sina portfolion. Fotografen har jag tidigare gjort ett sådant samarbete med och han frågade mig igen om jag ville göra en sminkning. Kul, då var han nöjd med vårt tidigare samarbete. Temat är inte jättetydligt för morgondagen, tolkade det först som det skulle vara lite hårdare. Jag är iallafall sugen på att göra dubbla eyeliners, för att det dels är supersnyggt och dessutom något jag behöver jobba på o då är det perfekt tillfälle.
 
En sminkning jag gjorde under min makeupartist utbildning
 
 
Google inspo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela