blondehair.blogg.se

Bra helg

Publicerad 2016-01-31 20:28:00 i Allmänt,

Godkväll mina vänner!
Nu sitter jag i soffan, avsminkad, trött och ska surfa igenom ett gäng bloggar tänkte jag. Min helg har varit riktigt bra, gårdagen med Karro var så mysigt. Det är underbart att ha flera vänner man kan vara totalt ärlig med. Idag var som sagt min ena moster och min yngsta kusin med mig o mamma i stallet. Sofia, min kusin, tror jag tyckte det var jättekul att få testa Nobless och båda två var väldigt duktiga. Mitt möte jag skulle på nu på eftermiddagen blev inställt så istället har jag städat lite, beställt mat, fixat massa blogginlägg och sett ikapp Kardashian. En lagom ansträngande söndag helt enkelt. Har dessutom beställt hem biljetter till en grej samt fått en jättefin present av mina föräldrar, men båda dessa saker visas upp under veckan i bloggen. 
Jag är så motiverad att jobba och prestera nu. Taggad på våren och framtiden. Låt 2016s andra månad börja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela