blondehair.blogg.se

Begravning..

Publicerad 2016-01-23 18:00:54 i Allmänt,

God eftermiddag!
Jag satte mig precis i soffan en sväng för att blogga innan jag ska fixa middag till mig och mina föräldrar. Nytt recept, spännande. Det känns som jag inte gjort någonting idag men jag har faktiskt hållt igång sedan klockan ringde 8 imorse och jag gick up som en sömngångare. Spenderade hela förmiddagen i stallet där jag fixade allt samt busade med min lilla ponny i snön. Hon var iallafall jätteduktig så det var kul. Något som var mindre kul och som jag och mina föräldrar spenderat med många vänner på en begravning. Det var faktiskt min livs första begravning för min barndomsväns pappa. Väldigt sorgligt men en riktigt fin minnesstund. Vi var många som växt upp tillsammans och gått i dagis o skola tillsammans och är uppvuxen i samma område. Det var jättelänge sedan jag träffade många utav dom men man har ju lite koll på varandra via sociala medier. Men att träffa många barndomsvänner igen var riktigt trevligt. Efter minnesstunden åkte vi ytligt nog en supersnabbis till NK. Jag ska ha en riktigt hemmakväll idag vilket ska bli fantastiskt skönt. Jag ligger back både sömnmässigt och vilo-mässigt. Igår satt jag liksom och skickade jobbmail vid 21-tiden och denna vecka har jag kommit hem från stallet mellan 20-21 varje dag utan igår då jag faktiskt var hästledig men gjorde massa to-dos hela kvällen. Nu ska jag börja leta upp det nya receptet haha och sedan ska jag ta det lugnt framför Kardashian. Måste leta lite sminkinspo också då jag ska göra ett tfp-samarbete imorgon. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela