blondehair.blogg.se

Att fynda smart - twist & tango

Publicerad 2016-01-10 17:19:00 i Allmänt, Shopping,

Igår hämtade jag ut en klänning från Twist & Tango inne i MQs butik. Jag har ofta ont om tid och hinner inte alltid kika i butiker, men att göra kap är något jag älskar. Jag hade spanat in en klänning på T&Ts hemsida sedan tidigare, väntade till rean drog igång och insåg att det då var 50% på klänningen. Perfekt, tänkte jag. Men med tanke på min tidspress ville jag inte riskera att åka hela vägen in till stan för att sedan upptäcka att den eventuellt (troligtvis, butiken har nästan alltid kassare utbud) skulle vara slut tänkte jag onlinebeställa den. Dock skulle frakten gå på typ 70kr vilket kändes ovärt när ändå den kanske skulle finnas i butik. Kom då på att MQ har Twist & Tangos kläder (samma klänning på rean) och beställer man den då  till butik betalar man aldrig frakt. MQ har en butik på ön där jag bor och helt plötsligt fick jag den mycket närmare, utan frakt och att behöva leta i butik, perfekt. Ju mer man nätshoppar desto mer knep lär man sig. Kan man göra det smart, ska man göra det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela