blondehair.blogg.se

Årets första måndag

Publicerad 2016-01-04 08:47:59 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag går in i  min sista hemmajobbs vecka nu för att om en vecka börja jobba hemtid på kontoret. Idag har jag dock bara ett eftermiddagspass vilket gör att jag i skrivande stund sitter och äter frukost samtidigt och ska såfort den är uppäten bege mig ut till stallet. Ett dressyrpass i manegen står iallafall på efter att vi har varit ute i naturen 4 dagar på raken nu. Sängen var extremt skön idag och det tog nästan en halvtimma att masa sig upp från den. Idag är det dessutom sista dagen jag ser min bror på nästan ett halvår. Han åker nämligen tillbaka till usa imorgonbitti för att plugga ytterliggare en termin nere på college. Det blir med andra ord en oxmile-middag såhär på en måndag idag, men jag klagar inte för det iallafall.
Nu är det dags att bege mig ut i kylan, känns sådär lockande faktiskt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela