blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2016-01-02 18:03:00 i Allmänt,

* Jag släpar fötterna när jag går, helt omedvetet. Får ofta höra hemma att det låter som jag åker långskidor.
 
* Klockor är något jag tycker är supersnyggt, men inget jag äger och bär. Jag vet inte riktigt varför men jag är ingen klockmänniska, tillskillnad från min bror som älskar klockor.
 
* Jag går alltid barfota inomhus, kan inte gå med stumpor. Däremot skulle jag aldrig kunna gå utan mjukisbyxor hemma, det är det första jag sätter på mig när jag går upp och det sista jag tar av mig haha. 
 
* När jag rider måste jag alltid ha podcast/musik i öronen. Det ända undantaget är när jag rider ut och min mamma är med, då känns det så elakt..
 
* Vegetariska filéer från Hälsans Kök är bland det absolut godaste jag vet, så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela