blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2016-01-29 14:44:00 i Allmänt,

* Jag gillar inte peppar, särskilt inte grönpeppar. Hela pepparkorn är bland det värsta jag vet. Lite vitpeppar/svartpeppar/citronpeppar funkar men inte mycket.
 
* Jag ser väldigt sällan på film för jag kan inte koncentrera mig alls. Jag är en serie-person men det går inte ett avsnitt utan att jag tittar på mobil.
 
* När jag målar nagelarna måste jag verkligen tvätta händerna efter och jag får panik om jag inte tagit ut mina linser innan. Det är för jag har svårt för kemikalier. Givetvis låter jag naglarna torka men det är många gånger dom inte torkat helt och jag haft lack över hela händerna haha.
 
* Jag är extremt kittlig. Bara genom att nudda mig spänner jag till.
 
* Min hud är väldigt känsligt och jag får superlätt skavsår, blåsor och blåmärken. Efter en utgång engång hade jag 7 blåsor på fötterna, Då hade jag haft klackar kanske 5 timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela