blondehair.blogg.se

3 år med körkort

Publicerad 2016-01-11 10:02:00 i Allmänt,

Idag är det den 11 januari, vilket betyder att det var exakt tre år sedan jag klarade mitt körkort. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket men jag var så fruktansvärd nervös. Nu för tiden är ångest något dagligt jag drabbas av, men under gymnasiet var mina körkortslektioner en av de få saker som gav mig fruktansvärd ångest. Inför varje himla körlektion, delar den erfarenheten med min bror som också tyckte körskolan var ett stort ångestmoment. Det har varit tre relativt turbulenta år, jag har lyckats få punktering, krockat och blivit bergad när turbon la av. Jag har gjort bort mig på både bensinmackar och verkstäder. Men jag kör bil varje dag och jag tänker faktiskt varje dag på hur glad jag är att jag har mitt körkort.
Grattis till mig själv och mitt körtkort en dag som denna!
 
Haha, selfie från första sommaren med körkort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela