blondehair.blogg.se

Torsdag kväll

Publicerad 2016-02-18 21:08:37 i Allmänt,

Godkväll!
Det är redan torsdag, helt galet hur fort veckan går. Idag gick jag redan från jobbet vid 14-tiden för att åka till sjukhuset, det gick bra och jag känner mig allt friare. Jag håller på att förbereda lite tidsinställda inlägg med bland annat utmaningar och utvecklingen ätstörnignsmässigt. Om min andra behandlare godkänner det jag och A pratade om idag tror jag det kommer bli ett jättekliv i min behandling och mötena blir bara färre och färre på sjukhuset vilket är så skönt. 
Just nu sitter jag och gör lite blocket-förhandlingar, ska skicka ett jobbrelaterat mail och försöka fixa lite inlägg innan brorsan ringer på facetime om mindre än en halvtimma. Imorgon efter jobbet hänger Karro med mig till stallet där vi bara ska pyssla lite med Nobless innan vi ska ha fredagshäng. På lördag kommer Idah hit och lördagsmyser o på söndag ska vi till Ikea. Rolig helg att se fram emot helt enkelt, ska givetvis till stallet också, göra någon sminkning o försöka jobba lite.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela