blondehair.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2016-02-09 20:53:37 i Allmänt,

Godkväll!
Jag satte mig precis i soffan efter att ha duschat och ätit en sen middag. Nu ska jag betala en faktura,fixa lite blogginlägg och läsa lite bloggar medan jag slöser på slutet av Parneviks samt Ung o Bortskämd. Eventuellt ska vi FaceTimea med brorsan om en liten stund också.
Min tisdag har varit ganska så bra, började dagen med att registreringsavdelningen hade fått in ett brev från en kund där jag fick beröm för min service, trevligt! Dagen flöt sedan på bra och det var rätt lugnt.  Jag åkte raka vägen från jobbet till stallet. Nobless har ju varit halt i tre dagar nu, så mamma bokade en veterinärtid till på söndag. Dock så tyckte jag att hon såg fräschare ut idag under våran promenad i mörker, ösregn och en podd. Så förhoppningsvis slipper vi åka till kliniken till helgen. Hade även fått ett paket på posten när jag kom hem, nätshopping piggar verkligen upp vardagen. Veckan springer iväg och imorgon är det mitten på jobb-veckan, crazy. Vi hörs imorgon helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela